Sony M5 'i çelik kasa yap , biraz büyüt alsana XZ !
400 TL fiyatına alabileceğimiz oyunlara bakılırsa ki 'oyunlara' diyorum çok ama çok pahalı. belki böyle bu oyuna olumsuz bir şeyi sadece bizim ülke vatandaşları söyleyebilecek. Keşke 200 lira delux olsaydı...
@nikola-tesla compact zaten orta seviye. üst seviye compact çıkmadı. tabi z5 compact en iyi seçenek olarak kalıyor.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
podcast olaydı iyidi.