• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Alper Çelik
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 08.12.2018
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    İyi forumlar bana ait konu çözülmüştür.

    02 Ocak 2019 - 15:42 Beğen
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    Askerlik şubesini aradım derdimi anlattım dedikleri şey her yıl gelip okuduğun sürece ek c2 belgesiyle askerliğini 29 yaşına kadar uzatabilirsin dedi yani e devlette yazan tarih içerisinde askerlik şubesine gitmek zorundayım gitmediğim sürece askere gitmek zorunda kalacağım.

    02 Ocak 2019 - 13:39 Beğen
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    Aşağıda kimliği yazılan yükümlünün 01/02/2019 tarihine kadar askerlik yönünden sakıncası yoktur. EDEVLETTE değişen tek şey bu bugün baktım. ERTELEME NEDENINDE DE Son yoklamaya tabi diyor yani anlayacağın otomatik tecil denen şey bizim açık öğretim liseye daha uygulanmamiş biz seve seve o askeri şubeye gidip illa o tecili uzatacağız

    02 Ocak 2019 - 13:33 Beğen
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    Teşekkür ederim yanıtlayıp uğraştığın için allah razı olsun.

    01 Ocak 2019 - 21:58 Beğen
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    Ben açık öğretim liseyi geçemediğim zaman ne olacak oldu ki 2 sene geçemedim beni zorla askere mi götürecekler devlet 29 yaş sınır hakkı tanımamışmıydı insanlara

    01 Ocak 2019 - 20:25 Beğen 1
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    Az önce baktım hâlâ 31/12/2018 yazıyor fakat halk eğitime gittiğimde oradaki kişi okuduğuna dair bir belgeyle tekrar gidip ertelenebilir olduğunu söyledi. Anlamadığım şey neyi kayırıyorlar biz açık öğretim lise okuyoruz ve bunu devlet görüyor görmesine rağmen neden biz tekrar tekrar uğraşalım ki otomatik tecil denen şey yok mu.

    01 Ocak 2019 - 20:23 Beğen
  • Alper Çelik @alperencelik1997

    Merhabalar. Ben 4 yıllık açık öğretim lise okuyorum 2 senesi dolmak üzere ve 31/12/2018 TARİHİNE KADAR ASKERLİK İŞLEMLERİ YÖNÜNDEN BİR SAKINCASI YOKTUR. ÖĞRENCİLİĞİ SONA ERDİĞİ TAKDİRDE, 2 AY İÇERİSİNDE EN YAKIN ASKERLİK ŞUBESİNE MÜRACAAT ETMESİ GEREKMEKTEDİR. diyor fakat benim öğrenciliğim daha bitmedi 2 yıl doldu geri kalan 2 yılı ne yapacağım askerlik şubesine mi gitmem gerekiyor yoksa otomatik tecil ediyorlarmı erteliyorlar mı kafamda soru işaretleri var. cevaplarsanız sevinirim.

    08 Aralık 2018 - 22:04 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (2)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Türk Telekom Mobil Taahhüt Bozma Cezası Sorgulama - Ceza Öğrenme

26

Private Cloud Nedir? Kurumsal Altyapılarda Neden Öne Çıkar?

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Mirc Chat Sohbet

12

Nusrat Oyunu

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum