Bim'e gelenler güzel fakat tavsiye etmiyorlar nedense geçen hp gelmişti çok düşük işlemci var çok yavaş olur kanpanya olan yerler bakıyorum masaüstü var fakat arada notebook da lazım oluyor
Bim'e gelenler güzel fakat tavsiye etmiyorlar nedense geçen hp gelmişti çok düşük işlemci var çok yavaş olur kanpanya olan yerler bakıyorum masaüstü var fakat arada notebook da lazım oluyor
Benim bildiğim gelecek LG bu konuda açıklama yaptı G3 G2 Aldı diye biliyorum bu telefona da 5.0 verecek fakat onun üstünü vermez.
çok şık tasarım da yok HP Omen 15 5000nt tasarım çok iyi fakat fiyatı çok yüksel mesele para meselesi değil bu kadar paraya aldığımız ürünün daha ucuz sistem ile aynı işi görmesi o kadar para vermeye gerek yok 4000 tl ile aynı işi gören notebook olmuyor mu 8000 tl civarında hatta internet de sıfır araba parasına notebook var 🙂 çok zengin olursan 8000 tl hiç bişey
şöyle diyorum dostlar 🙂 3000 tl ye masaüstü toplasak güncel oyunları açar mı? açar geriye kalan 5000 tl ile alacağımız notebook her işi görür diye düşünüyorum hatta belki daha ucuza bulunur karda oluruz 8000 tl vereceğin bilgisayar tamam seni 5 yıl götürür de çok para o paraya iki bilgisayar alırız diyorum 🙂
aynen de 2000 tl ye yada 4000 tl lik bir notebook da aynı işi görmez mi hem masaüstü kurarım hemde işimi görecek bir notebook alırım diye düşünüyorum o paraya 😀
aynen orada hata var sadece açıklamalarına göre ram kullanımı ona göre yapılmış falan diyorlardı s4 mini de bile 1.5 gb ram var bunda 2gb olsa tadından yenmez 🙂 ama son güncellemeleri alacak android 5 alacak cihaz.
bu baya iyi bana tivibu ve telefon lazım değil ben ev telefonu kullanmıyorum sadece internet ama bende aylık 50 tl ödemekteyim 50 gb adil kota 8 megabit hız var 🙁 baya pahalı demek
Sony Başarılı bir marka fakat z1 de ekran görüntü kalitesi düşük diyorlar'dı z kullandım hızlı ve güzel bir cihaz tavsiye ederim ama şimdi z3 çıktı z4 çıkacak ve ilk çıkan z modeli eski kalacak bnce g3 beat hem görünüş hemde lg g3 ile aynı kasaya sahip bir cihaz. sony z modeli daha iyi işlemciye sahip sadece.
LG G3 BEAT ALMAN MANTIKLI https://www.youtube.com/watch?v=eVW9j5BaeAE
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
windows telefonlara yönelik ne gibi değişiklikler yapacak.