üstüne msi yazmayi unutmuslar yahu..
ozledim ulkemi sizi sicacik evimde dinlemeyi ozledim 4 ay oldu usa deyim az kaldi donuyorum ulkeme. ilac gibi geliyor videolariniz basarilarinizin devamini dilerim
levent bey xperia Z incelemesini bitirdi ve yazılı yorum yaptı bu hafta videosuda gelir inşallah =)
asus g75vw hala gözümde daha doyurucu.tabi bide bu yaza yeni laptopunun gelceğini düşünürsek bu tamamen dışarda kalıyor=)
hadi şu s4 çıksında inceleğin bu yaz alcağım telefonu tamamiyle sizin fikirlerinize göre alıcam =)
iyi çalışmalar.. kendimce bir tavsiye vermek istiorum ''WarZ'' adlı bir oyun beta sürümünde ve bence kesinlikle incelenmesi gereken bir oyun ilgilenceğinize eminim.
macid (açıkcası sölicek bi sıfat bulamadım yakın hissettiğimden dolayı)
zamanını almadan kısa bir fikir alışverişi yapmak istiyorum.bu yaz amerika yolcusuyum.sana nasıl ulaşabilirim?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
arka fona bayılıyorum:D