bu oyunda motion sickness yaşayan tek ben miyim oynamayı bırakalı 2 saat falan oldu hala başım dönüyor kusucak gibi oluyorum. başka hiç bi oyunda olmamıştı motion bluru da hep kapatırım.
https://www.youtube.com/watch?v=FCeEvQ68jY8
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu oyunda motion sickness yaşayan tek ben miyim oynamayı bırakalı 2 saat falan oldu hala başım dönüyor kusucak gibi oluyorum. başka hiç bi oyunda olmamıştı motion bluru da hep kapatırım.