Diabloyu çözemedim. DLC'ler ne kadar gerekli acaba. Birde puanla bir şeyler mi satıyor? Standart paketi alsam hikaye yarım mı kalacak?
Diabloyu çözemedim. DLC'ler ne kadar gerekli acaba. Birde puanla bir şeyler mi satıyor? Standart paketi alsam hikaye yarım mı kalacak?
youtube'da video çekenler var. hiç ummadığım kişiler kuzey kore övüyor. hayal aleminde yaşıyorlar.
Dertli bir şarkı zaten. Babası terk eden bir çocuğun şarkısı. Ben Stromae'nin söylediğini tercih ederim.
500 gpd olan membranlar çıktı. atık suyu daha az atıyor. deposuz olduğu için daha az parçalı daha az sorunlu ürünler. depolama olmadığı için mikroplastik sıkıntısıda azalıyor.
banada lazım aslımda. iş yerindeki koltuğum çok kötü. bu minderler visco oluyor genelde. çok yumuşaklarsa benim için kullanışlı olmazlar.
akşam biraz oynadım gayet güzel gidiyor: gamepass'ım bitmek üzere olmasa gibi bir sıkıntım var ama.
Google SMS spam engelleme de iyi olduğu için onu kullanıyorum. Sms'i uzun süredir haberleşme için kullanmıyorum.
@benvaryaben o siteyi yok sayıyorum 🙂 Şimdiye çok tablet kullandım benim kullandığım androidler hep kısa ömürlü oldular.
Redmagic Astra en güçlü tablet. Emülatör ile el konsolu yapmak için gibi duruyor.
İkinci fare olarak kullanıyorum. Çok özel bir ihtiyaç yoksa kullanışsız oluyor.
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Her ihtimale karşı alternatife bakma zamanı geldi.