Beğen butonu ve fonksiyonu koyduk iyi güzel ama bir de beğenmeme butonu ve fonksiyonu konsa ve öne çıkan iletiler vs. bu şekilde kategorize edilse daha iyi olmaz mı ?
Beğen butonu ve fonksiyonu koyduk iyi güzel ama bir de beğenmeme butonu ve fonksiyonu konsa ve öne çıkan iletiler vs. bu şekilde kategorize edilse daha iyi olmaz mı ?
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.