Teşekkür ederim önerileriniz için.
Yayları böyle mi koymamız gerekiyor peki?
Acaba yaylarını mı yanlış koyuyorum
Merhabalar. Ben de PENSAN IQ kullanıyorum da durup dururken tek tıklama yapınca uç gelecekken gelmiyor artık. Sizce ne yapmam lazım?
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Teşekkür ederim önerileriniz için.