GameGuru
@gamsizm reyiz benim gönderilerime yorum yapmıyor 🙁 🙁
Neyse, asıl konuya geçelim.
Sizlere 2. GameGuru incelememi sunuyorum.
GameGuru çok iyi. Terrain editleme, 3D editleme, entityler, binalar, markerlar ve herşey oyun motorunda.
Oyuna script gibi şeyler eklemek istersenizde desteklediği LUA kodlaması ile karşınızda.
Ben şuan bir oyun yapıyorum ve grafiklerde iyi, programlama harika. Tek bir eksik var bana kalırsa. FPS Creator X10'da olan takım arkadaşını GameGuru'ya eklememişler. Takım arkadaşı olmadan olur mu abiciğim? TGC bunu derhal düzeltse iyi olur.
Oyun bilgisayarı olan arkadaşlar çok şanslı. Oyun bilgisayarınızla GameGuru ile yapılmış oyunları kasma derdi olmadan oynayabilirsiniz.
Not: 2.nota bak.
2.Not: Dipnota bak.
DİPNOT!: TGC'yi gönülden tebrik ederim!