Amazon.com
BlackFriday bu sene umduğumuz gibi geçmedi şok indirimler ya türkiyeye gelmiyordu ya alınan vergi ile tadı kaçan ürünlerdi yada prime üyeleri size fırsat ürünlerini bırakmıyolardı. Bazı beklenen ürünler ise gram indirime girmedi.Örneğin ben sokakta kullancağım iyi bir overear kulaklık almak için pusuya yatmıştım 🙂 fakat adam akıllı bir ürün indirime girmedi ya tasarımda yada sesinde sınıfta kalmış modeller indireme girdi. Markalar iyi fakat ürünler kötü satılmamış pahalı ürünler örneğin bose soundtrue marka ve ses iyi ama tasarımdan ve büyüklüğünde sınıfta kalmış bir kulaklık hemde en kötü rengi ile satıştaydı.Beats solo 80 dolara düştü fakat alamadım çünkü prime üyelerden sıra bize gelmedi. Anlayacağınız ürün yönünden fiyat yönünden kötü bir blackfridaydi. Bir diğer sorun ise amazounun sitesi 10 bin tane kategori açılmış. Yine aynı örneği vereceğim ama kulaklıklar 20 farklı kategoride var bide buna deals lighttning deals gibi kategoriler eklenince kulaklıkları 100 kategoride iyi bir kulaklık bulmaya çalışıyorsunuz. Örnek verecek olursam beatsin wireless kulaklığı 130 dolardan 80 dolar inmiş indirime girmiş kulaklılar bölümünde gözükmüyordu. Ancak beats diye aratınca aşşagıda bir yerde şans eseri gördüm. Yani belkide ne ürünler kaçırdım haberim yok. Site bu yüzden rezaletti sınıfta kaldı. Bir diğer konu ise vergi. Tamam anladık 80 dolar üstü %20 vergi var. Abi 90 dolarlık oyuncak alıyorum 18 dolar vergi gelmesi lazım. Sen bana ne kadar diyorsun 42 dolar 🙂 bir sorun olduğunu sandım amazon chatine yazdım. Bu durumum dogal olduğunu her üründe farklı olduğunu söyleyince benim sinir katsayım daha da yükseldi. Ve o ürüni almaktanda vazgeçtim. He bir sorun daha vardı yan taraftan ship to turkeyi sectigimde baktıgım ürünlerin bazılarında hala does not ship turkey yazıyordu. Anlayacağınız filtrelemede çöp. Ama değişik malzemeler gerçekten çok uygun diyelim türkiye 150 tl olan bir termos amazonda 15 dolardı. Türkiye 120 tl olan bir kalemi amazonda 10 dolara satın aldım.Kısacası fırsatlar en azından teknoloji alınında kötü site çöp denecek kadar kötü vergiler kafasına göre yazılmıştı. Yinede bir kaç ürün almadan geri duramadım. (Bu arada çok uygun fiyata 200 tllik kulaklıklarla boy ölçüşecek bir ürün var xiaomi hybrid onuda gearbessten aldım fiyatı 17 dolar 🙂 )
#akış #HaberinizOlsun #amazon #blackfriday



#akış