#TürkTelekom firmasını hiçbir zaman sevmedim ve elimden geldiğince de uzak durdum arada bir mecburen kullandığım vakitlerde (mobil tarafı da dahil) hep sorun yaşadım. Firmanın literatüründe müşteri memnuniyeti diye bir şey olduğuna inanmıyorum. Gündemde olan kota mevzusunda da gösterdikleri tavır ve fiyat politikası sebebiyle yıllardır bende bıraktığı bu kötü etkinin bir kez daha tescillendiğini söyleyeyim.
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.