D sürücüsü'nü (Hdd) açamıyorum parametre hatalı uyarısı veriyor. öncesinde çalışıyordu ancak c ve d şeklindeydi ssd taktığım ve tekrar format atmak istemediğim için ikisini'de silip yeniden oluşturmak istedim. tek d sürücüsü olarak hiç bir şekilde açılmıyor.biçimlendirme yapılmıyor bu konuyla ilgili çözüm öneriniz varmı ? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

veriler zaten silindi ve taşınabilir harddiskimde yedekli. format atmadan kurtarabilsem yeterli olur benim için. Tavsiyeniz için teşekkürler diskpart'ı araştıracağım.
İçinden veri kurtarmak gibi bir derdiniz yoksa sırasıyla, Windows + Q > cmd > run as administrator > diskpart > list disk > select disk 0, 1, 2 (hangi diskse) > clean
Sonrasında tekrar Disk Yönetimi'ni açarak istediğiniz hale sokabilirsiniz.