Edit : One more thing 😛
Çerçeve hala at gibi duruyor adam sesi %25 yüksek, yeni çip var vs diyor şaka gibi. çoğu apple kullanıcısı bunlarla ilgilenmiyor bile. şakşakçılar bile sessiz 😀
Edit : One more thing 😛
Çerçeve hala at gibi duruyor adam sesi %25 yüksek, yeni çip var vs diyor şaka gibi. çoğu apple kullanıcısı bunlarla ilgilenmiyor bile. şakşakçılar bile sessiz 😀
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.