Bitmek bilmeyen usb.30 sorunum : Bilgisayarım hp pavillon 15 serisi bir bilgisayar 2 tane 2.0 1 tane 3.0 usb girişi var fakat 3.0 usb ım 2.0 olarak çalışıyor bazen aygıt yöneticisinden kaldırıyorum tekrar aygıt değişikliklerini tara dediğimde 3.0 özelliğini kullanabiliyorum ama sonra çıkarıp takınca yine aynı oluyor ve bu her zaman olmuyor. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler 🙂

#akış #TeknoYardım #KonuDışı #
Anakartin 3.0 desteklemediği için harici çözüm kullanmış olabilir HP ve bu yüzden driver gerekebilir. HP bin sitesinden kontrol et var mı diye varsa en yenisini bul ve kur
hp'nin sitesindeki bütün driverları indirdim yükledim :/
Şimdi şu da önemli USB 2.0 ile çalıştığını nereden anlıyorsun ?
USB ye atmış olduğun dosya türüne göre bile değişiyor transfer hızı.
Kullanmış olduğum belleğin bir arızası olabilir. Farklı bir bellek ile dene
Ayrıca bilgisayarında kullandığın HDD De darboğaz yapıyor olabilir. Kullanım esnasında dosya transfer ediyorken yeterli hıza ulaşamıyor olabilir.
Yani çok sebebi var. Bence hatanın USB bin girişlerinde olması aklına gelecek en son şey olması gerek.
bilgisayarda kullandığım ssd ve yarısı boş, usb 2.0 da çalıştığını farklı belleklerde hızlarda ve harici hard disk 3.0 olarak bağlandığında mavi yanıyor başka bir bilgisayarda denedim sorunu yok onda hep mavi oluyor bu tür farklı farklı deneyimler yaptım ve usb 3.0 ı kaldırınca aygıt değişiklikleri arat dediğimde 3.0 oluyor bazen
@ismailabi214 sürücüsünü bul, başka çaresi yok. Yukarıda resmini verdiğin yerde USB 3.0 sürücünün özelliklerini aç ve oradaki menüden donanım kimliği bölümünü seç. Altta açılan yerde cihazın tam adı yazar. Dev ve ven diye 2 ayrı şey dev yazan kısmı Google da arat ve sürücüsünü bu şekilde bulabilirsin.