Arkadaşlar merhaba, iTunes'dan film satın aldım fakat bir türlü bilgisayara aktaramadım filmi. Yardımcı olursanız sevinirim. #akış #TeknoYardım #TeknoSeyir
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bilgisayarınızda iTunes kurduktan sonra Apple kimliğiniz ile giriş yapın , filmler sekmesine baktığınızda filminizi göreceksiniz oradan indirebilirsiniz.
Evet yaptım hocam film görünüyor fakat bilgisayara nasıl indireceğim?
Sağ üstte üç noktanın yanında indirme tuşu var oradan indirebilirsiniz.
@akke4323 Siz bu ekrana nasıl geldiniz? Bendeki ekran böyle.
Solda Arşiv sekmesinin altındaki Filmler'den filmin üstüne tıklayarak girebilirsiniz.
Açılan ekran bu ve burada filmin üstüne tıklayınca direk filmi iTunes üzerinde açıyor.
@rizarenkal Filmi iTunes ayırabilir misiniz onu bilmiyorum.