Selam, #Netflix 1 aylık ücretsiz abonelik başlattım. Standart Paket seçmeme rağmen yani HD olarak izleme açık olmasına rağmen filmler diziler pixel pixel berbat bir görüntü kalitesiyle izleniyor. Ayarlardan görüntü kalitesini otomatikten en yükseğe çekmeme rağmen hala böyle. Yani internet yavaşlığından kaynaklı olsa donarak izletmesi gerekir ama değişen bir şey yok. Acaba ücretsiz üyelik olduğu için HD geçersiz midir? #akış #TeknoYardım
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ctrl+alt+shift+s ye basip gelen ekranın resmini atabilirsen ona göre yorum yapalım.
Böyle hocam.
uygulama değil sanırım. Chrome veya firefox ise max 720p veriyor ve bitrate seçmeye izin vermiyor. internet Explorer ile veya netflix uygulaması ile izlemenizi tavsiye ederim. orda seçim yapabilirsiniz.
@frt Dediğinizi yaptım. Windows uygulaması üzerinden açtım. Bitrate 1400 yaptım fakat değişiklik olmadı.
@rizarenkal bir de ctrl+alt+shift+d yapıp atabilir misiniz?
@frt Buyurun. Bitrate 1000 olarak ayarlı.
@rizarenkal şu an bitrate 300 olarak oynatıyor. ama buffer 1000 görünüyor. yani oynatmaya devam edersen en geç 30 sn içinde filan 1000'e çıkar.
bu arada 1500-2000 civari varsa onları da oynatabilir. bağlantı 2300 görünüyor.
@frt İşe yaradı. Görüntü mükemmel. Çok teşekkür ederim.
@rizarenkal iyi seyirler o halde 🙂
@frt Sağolun. 🙂
Siz de ayar falan denediniz mi?
@lewbjk'den aldığım hesap sanırım standart olandı görüntü 1080p filandı herhalde hiç sorun görmedim.
@lewbjk Valla sen verdiğinde hızım 50mb/sn idi. Ayıptır söylemesi çatır çatır izledim. 😀
@lewbjk Maalesef yok. 1080 tv ve monitör mevcut. 😀
@lewbjk Bende olmayabilir ama başka ts kullanıcısında olabilir. 🙂
Akn sonrası akıcı hd izlenebiliyor