TeknoSeyir'den bir 4.5 G değerlendirmesi daha bekliyorum. Eski videolarda temelini kaptık çoğumuz, daha çok fiyat değerlendirmesi yapılması güzel olur. Hangi operatörde fiyat/performans daha cazip olacak bizim için, ben bunu bilmek isterim açıkçası. #akış #4nokta5G #gündem #HaftalıkGündemeMalzeme @gamsizm @hkellecioglu @leventp

BeğenFavori PaylaşYorum yap