@gamsizm @leventp @hkellecioglu bardakların bir ismi ya da üretim nesli olsa ya. Bu koloeksyonculuk aşkını destekler.
Örneğin ilk bin bardaktan sonra 1. nesil bardak üretilmesin ve 2. nesile geçilsin. Biraz parası olan destekçiler sadece destek yapmamış olur, seneler sonra gösterebilecekleri bir kolekyona sahip olurlar. "Teknoseyir bardağım var" değil de "Benim 1. nesil teknoseyir bardağım var" gururu bambaşka.
#akış
Süper fikir valla.
Onun için de planlar var ama sonuçta dikkat edin 2016 yazıyor bardakta. 2017'de o bardakları üretmemiz söz konusu olmayacak zaten 🙂
2016 model teknoseyir bardağımız var diyeceğiz yani 😜 , oda havalı