Arkadaşlar çok büyük bir derdim var Z3 kullanıyorum ama ekrana görüntü gelmiyor sebebini bilen varmı ? @gamsizm
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 251 ziyaretçi, 79 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Evet hocamılmıyordu ablamın telden aradım ve ekrana görüntü geldi ama tuşlar çalışmıyordu format attım düzeldi. 😀 ilginiz için çokca teşekkürler ve iyi geceler.
açılmıyordu...