#Gtx960 a geçiş yaptığım için #Asus #GTX660 ı satıyorum. Kartla overclock yapmadım. Daha doğrusu kartı aldığım dönemlerde işten dolayı oyun bile oynamaya fırsatım olmadı. Müsait olana kadar kartın yeni serisine geçiş yaptım. Fiyat olarak 450 TL düşünüyorum. Ulaşım için burayı yada [email protected] adresini kullanabilirsiniz.
#ikinciel #akış
Kartın teknik verileri linktedir.
https://www.asus.com/tr/Graphics-Cards/GTX660DC22GD5/






biraz pahalı gibi. sıfır 750ti veya 270x alınır o para verildikten sonra.
Kartın ikinci eli için 400 ile 480 arası fiyat gördüm internette. Kartın kondisyonu iyi durumda fiyatını hak ettiğini düşünüyorum. Ama mantıklı olması şartıyla pazarlıkda yapabilirim.
evet de dediğim gibi bunu alana kadar 100 daha verilip 270x alınır. hem daha uzun garanti süresi hem hiç kullanılmamış kart hem de biraz daha İyi performans.
Pahalı geldi @frt 'nin dediğine katılıyorum. 300 boyoz benden çalışır. 🙂 #TsÖlücüleri
376 boyoza anlaşalım. 🙂
Sar hemen @zxnc