😀 Aynen yemek masasından arakladım 🙂 Eni ofisi açınca kendime bir oda yapacağım, evde çok fazla yer yok o yüzden almıyorum, masayı ve koltuğu değiştireceğim 😉
Benden iyi kullanıyorsundur merak etme 😀 Allah daha güzellerini verir inşallah 😀 Bu arada direk tanıdı ama fare de bi sıktı var daha ayarlayamadım bi türlü 😀
G29 için ayrı satılıyor vites kutusu. Genelde otomatikte taılıyorum zaten 🙂 bi aara kulakçıklarla deneyeyim dedim, Drveclub' da herse geçildim. 😀 Uzmanlaşınca vites kutusunu 2. el 50Tl 100TL' ye alırım 😉
atmaya cok kiskaniyom
Allah sana dah güzellerini versin benim gibi imc usulu değil böyle koltuğu televizyonu ile verir inşallah 😀
😀 Aynen yemek masasından arakladım 🙂 Eni ofisi açınca kendime bir oda yapacağım, evde çok fazla yer yok o yüzden almıyorum, masayı ve koltuğu değiştireceğim 😉
Ulan adam zengin G29 ile ETS2 oynuyo. Ben gittim 100 liralık Snopy aldım onla oynamaya çalışıyom. 🙁
Benden iyi kullanıyorsundur merak etme 😀 Allah daha güzellerini verir inşallah 😀 Bu arada direk tanıdı ama fare de bi sıktı var daha ayarlayamadım bi türlü 😀
Güzel sandalye .D
😀
tır konseptine uymuş bence 🙂
ne kadara aldın direksiyonu?
Çok uygun olamasa almazdım, 🙂
2. el filan mı?
Coming soon 🙂
Darısı başına 😀
G29 için ayrı satılıyor vites kutusu. Genelde otomatikte taılıyorum zaten 🙂 bi aara kulakçıklarla deneyeyim dedim, Drveclub' da herse geçildim. 😀 Uzmanlaşınca vites kutusunu 2. el 50Tl 100TL' ye alırım 😉
@gordonfreeman doğrudur ama manuel kullanıp yarış kazanmak için çok sabırlı olmak lazım 🙂
O sol alttaki mac pro mu acaba 🙂