Fx 8320 var elimde 1-2 defa takıp kullanıldı sonra rafta durdu 🙂 375 liraya vereceğim TS'de ki dostlara. 10-11 ay kadar oldu sanırım. Kutulu stok cooler duruyor.
#akış #ikinciel
Fx 8320 var elimde 1-2 defa takıp kullanıldı sonra rafta durdu 🙂 375 liraya vereceğim TS'de ki dostlara. 10-11 ay kadar oldu sanırım. Kutulu stok cooler duruyor.
#akış #ikinciel
Son bir saat içinde 271 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.