#akış #TeknoYardım
Merhabalar. Bir kaç haftadır yeni bir mouse ve mouse pad arayışı içindeyim. Şuan A4 Tech OP-620D kullanıyorum.(Yanlış duymadınız şu eski Double Click Mouse) Artık o kadar rahatsız etmeye başladı ki anlatamam. Daha önce oyuncu mouse kulanmış biri değilim. Sırf elim rahat etsin diye almak istiyorum, tabi yanında da güzel oyun oynatsın istiyor insan o parayı verince. Ağırlıklı olarak grafik programları ve fps oyunları için istiyorum. Bütçem ikisi için toplam 160 TL (10 eksik 5 fazla aşağı yukarı.) Ucuzubudur 'da 144 TL Steelseries Kana v2(fazla geliyor 🙂 ) ve 139 TL Logitech g402 arasında kalmıştım. Yanına da adeksstore dan 39 TL SS Qck alırım diye düşünmüştüm lakin sizinde önerilerinizi alayım dedim.
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
5 seneye yakın aynı fareyi kullanıyorum. Evet haklısın bir kere alıp en iyisini almak en mantıklısı ama taksitle alabilme gibi bir imkanım yok. Elde ne varsa onu vereceğim 🙂 Max 10-20 daha gider zorlasa zorlasa daha da çıkarabilmem imkansız gibi birşey.