KontDRACULA @kontdracula 17 Mart 2015 - 13:17 #CepTelefonuFotoğrafçılığı LG G2 Birde biz paylaşalım, Bahar mı geldi ne? BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 5 KontDRACULA @kontdracula evet. Hiç bir başka uygulama yok. Normalde böyle çekemiyorum. Çiçeğe odakladım. Mod'u akıllı çekim yaptım. 17 Mart 2015 - 13:21 Yanıtla Beğen harlemmm @harlemmm 2 hafta önce filan çekmiştim buraya sonbahar ı bekliyoruz 😀 17 Mart 2015 - 13:29 Yanıtla Beğen KontDRACULA @kontdracula seninkide iyi imiş. Neredesin? Ben Ankara'da evin bahçesinde çektim. 17 Mart 2015 - 13:46 Yanıtla Beğen Harun ADAL @harun @kontdracula sanırım elin titremiş ya da çok yakınlaşmışsın, çünkü daha net çekmesi lazım. makro çekimlerde manuel focus daha başarılı el ile odaklamaktan, (LG G2 ile çekildi) 17 Mart 2015 - 14:36 Yanıtla Beğen KontDRACULA @kontdracula olabilir. Dal biraz yukarıdaydı. 17 Mart 2015 - 15:54 Yanıtla Beğen İptal
evet. Hiç bir başka uygulama yok.
Normalde böyle çekemiyorum. Çiçeğe odakladım. Mod'u akıllı çekim yaptım.
2 hafta önce filan çekmiştim buraya sonbahar ı bekliyoruz 😀
seninkide iyi imiş. Neredesin? Ben Ankara'da evin bahçesinde çektim.
@kontdracula sanırım elin titremiş ya da çok yakınlaşmışsın, çünkü daha net çekmesi lazım.
makro çekimlerde manuel focus daha başarılı el ile odaklamaktan, (LG G2 ile çekildi)
olabilir. Dal biraz yukarıdaydı.