Şu raspberry pi'ye raspbianın indirdiğim dosyayı direkt attım mıcro sd kart'a ondan sonra hdmı la tvye bağladım, hiç bi goruntu alamadım. Acaba bootlamak mı gerek bu mıcroya
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Win32DiskImager http://sourceforge.net/projects/win32diskimager/
http://www.raspberrypi.org/documentation/installation/installing-images/windows.md
manıtken olmaz evet de, okudugum kıtapta dırekt at içine diyordu 😀
direk atınca işe yaramıyordu öcne biçimlendir sd kartı falan
NOOBOS için o
Hocam ufaktan bır ozetler mısın su olayı