Arkadaşlar yarın DevFest GDG 'ye katılacaklar buradan bir haber verse, kaynaşsak yarın yabancılık çekmesek nasıl olur 😀
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 232 ziyaretçi, 87 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben gideceğim kesin 😀
Aynen gelenler listesinde bende varımm...
Ben 7 de cikiyorum arkadaslar beylikduzunde oturuyorum. Orada goruselim