http://ets2mp.com/ Oyun istemcisini indiriyorum, rarlı dosya hasarlı olarak çıkıyor. Başka bir yerden Multiplayer'ını indirebileceğimiz herhangi bir yer var mı ? #ETS2 #Multiplayer #eurotrucksimulator2
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buradan indirebilirsin kendi uploadım
http://www.dosya.tc/server36/LBwGXi/InstallETS2MP.rar.html
Senin kedi canını ya, harikasın hacı harika. Allah bir kere değil, bin kere razı olsun. Oynuyorsan falan yada siteden oynadığınız arkadaşlar varsa eşlik edebilirim. Tekrar teşekkürler.
Amin cümlemizden... Ara sıra oynuyorum... Aslında Bir ara TeknoSeyir konvoyu yapabiliriz 🙂
hocam bu mp yeni sürün mü 1.14 ile çalışan
Evet yeni sürümü ... Ama giriş ekranı değişti sitesine üye olmanız gerekiyor girebilmek için ...