#eurotrucksimulator2 aldım, oyunu bozmayacak tatlı tatlı renk katacak modlar var mı bildiğiniz arkadaşlar ? İnternet'te baktım, yok hasarsızlık falan tarzında şeyler yazıyor, 3100HP falan modları gördüm böyle şeyler istemiyorum. Steam üzerinden oynayacağım, bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa seviniriz. @baris_ozkok ile bekliyoruz.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Buraya bir göz atın
http://www.simulasyonturk.com/kategori/euro-truck-simulator-2-mod/
Teşekkür ederim, bunların oyuna herhangi bir zararı yok değil mi ? Çünkü bazen yapılan işlemlerden sonra oyunda ki madalyaları falan alamıyoruz, bu tarz kimine göre önemsiz gözüken olaylar oluyor ama bilginiz var mı ?
Çoğunun bir zararı yok zaten profilden istediğin modları kapatıp açabiliyorsun versiyonlarına dikkat et sadece düzgün çalışabilmeleri için..
@frknozgr çok sağ ol. Peki son bir şey daha sorayım sana o zaman, şimdi bu oyunda misal bir şirket kurup buna dışarıdan steam üzerinden arkadaşlarımızı falan davet edip, beraber bu şirket için çalışabiliyor muyuz ? Bu konuyla da bilgin varsa bir yardımcı olursan çok makbule geçer. Tekrar sağ ol.
Rica ederim bildiğim kadarı ile o şekilde olmuyor multiplayer mod olarak var ama oda şu anda son sürüm için yok 1.12 de çalışıyor multiplayer..
Olabilir aslında, sürüş için bir nebze'de olsa iyileştirme olabilirse alırım bir dal.