Huawei ascend g7 nin 20 Kasım da Türkiye lansmanı var. Mate 7 kadar olmasa da bu telefonun tasarımı da fena durmuyor. Fiyat iyi tutturulursa çok satabilir zannediyorum.

Huawei ascend g7 nin 20 Kasım da Türkiye lansmanı var. Mate 7 kadar olmasa da bu telefonun tasarımı da fena durmuyor. Fiyat iyi tutturulursa çok satabilir zannediyorum.

Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.