Ertuğrul Öztürk @ertugrulozturk 22 Ekim 2014 - 17:01 #TozluRaflar aday eski oyunum sanırım chip dergisinden aldığım #ResidentEvil 2 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 1 3 Tarık @tarikx PSP de ne oynardık. Hele rezident evil 3 favorim 🙂 Nemesis'in Aoooooooooo Stars diye bağırmasını duyar gibiyim yav 🙂 22 Ekim 2014 - 17:04 Yanıtla Beğen 2 Mustafa ÜNLÜ @mustafaunlu Eski günler geldi aklıma. Bir bilgisayarcının rafında ilk defa gördüğümde kalbim yerinden fırlayacaktı adeta. 🙂 Ayıptır söylemesi 8 MB Voodoo 2 3DFX kartımla PSX versiyonuna göre muhteşem gözüküyordu oyun. 22 Ekim 2014 - 17:09 Yanıtla Beğen Ertuğrul Öztürk @ertugrulozturk Dell inspiron 64mb ekran kartla oynardım ateşten yanıyodu Laptop onu hatırlıyorum 22 Ekim 2014 - 17:16 Yanıtla Beğen İptal
PSP de ne oynardık. Hele rezident evil 3 favorim 🙂 Nemesis'in Aoooooooooo Stars diye bağırmasını duyar gibiyim yav 🙂
Eski günler geldi aklıma. Bir bilgisayarcının rafında ilk defa gördüğümde kalbim yerinden fırlayacaktı adeta. 🙂 Ayıptır söylemesi 8 MB Voodoo 2 3DFX kartımla PSX versiyonuna göre muhteşem gözüküyordu oyun.
Dell inspiron 64mb ekran kartla oynardım ateşten yanıyodu Laptop onu hatırlıyorum