FBI bir telefonun reklamını yaptığında, sizce o telefonu kullanmak güvenli midir ?
http://www.radikal.com.tr/dunya/fbi_ve_nsa_iphone_6dan_sikayetci-1215442
FBI bir telefonun reklamını yaptığında, sizce o telefonu kullanmak güvenli midir ?
http://www.radikal.com.tr/dunya/fbi_ve_nsa_iphone_6dan_sikayetci-1215442
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Geçen haftaki gündemde söylediler aslında. Apple Google gibi firmalar artık şifreliyorlar. Bu şifreyi daha da yaymayı planlıyorlar. Devlet bilgi istediğinde bu şifreli verileri verecekler. Kırabilirlerse ne ala tabii... Amerikalıların kafası bizden çok daha karışıyordur 😀