beyler yeni çıkan 980 780 den nekadar ıyı 980 almaya değer mi
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
http://tpucdn.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_980/images/perfrel_1920.gif
nerden baksan yuzde % 20 ama tr fıyatı ne olur acaba
eğer elinde 780 varsa alma ama yeni kart alacaksan 780 almayıp kesinlikle 980 al
yok satıp alsamm dıye dusundum belkı ti ın fıyatı duser
Halihazırda 780 varsa geçilmez
780 den ucuz olma ıhtımalı olabılırse dıyorum
780 şu an 420$ 980 550$'dan çıkacak. Ayrıca elindeki 780 çok değer kaybedecek ikinci elde 780 ti ayarındaki 970 330$'dan çıkıyor.
standart sogutma ıle bıle 2 mılyar kart neyse ben kalım ses etmım