Siyah olanından vardı bende, ikinci el çok ucuza almıştım zevkine. Sonra çekmecede dururken annem "bunlar ne böyle atayım mı?" dedi 🙂 Nedense at demiştim. Çok pişmanım.

https://youtube.com/shorts/VTz5so1lQmc?si=eJ-_JU3xLw_xIErU

Motorola Star ⭐ Tac The 90s are the first SIM cards

Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.
BeğenFavori PaylaşYorum yap