Twitter'a böyle bir özellik gelmiş. Otomatik çeviri yapmış.
Hem twitlerde hem de retweetlerde çalışıyor.
Yani çoğunda böyle. Bazı mesajlar gene kendi dilinde gözüküyor.
Kimin yazdığı veya retweet ettiğine göre bir durum değil. Grok'un kendisi uygun gördüklerini çevirmiş sanırım.

Böyleymiş. "Orijinalini göster"e tıklayınca, ayar çarkı çıkıyor.
Çöptü, iyice çöp oldu uygulama.
Bence çok iyi oldu bu özellik. Anasayfama Çince, Portekizce, İspanyolca tweetler düşüyor ve gayet anlaşılır durumda büyük çoğunluğu çeviri ile.