https://www.youtube.com/watch?v=-WZAG7DnW6Y

Tamamda bu telefonu niye alsın millet ? "Ağbi pabci kaç efpies" diye soran ergen veletlere göre bir telefon olmuş. O tiplerde Xiaomi Poco, Redmi falan alıyor bu telefon onlara pahalı geliyor. Hadi her şeyi geçtim diyelim bu telefonu aldın kılıfını bile Temu harici bulamazsın. Yarın ekranını falan kırsan direk çöp zaten. Samsung, Xiaomi ve Honor üçlüsünden şaşmamak lazım.

Asus'un telefon pazarından çekilmesini normal buluyorum artık. Saçma salak modeller çıkarıyorlar sonra vay efendim kimse almıyor, telefon satamıyoruz. Nokia'nın Symbian'da ısrar edip nerede hata yaptık demesi gibi olmuş. 😀

DÜNYANIN EN İYİ İŞLEMCİSİ BU TELEFONDA! REDMAGIC 11 PRO İNCELEME VE...

DÜNYANIN EN İYİ İŞLEMCİSİ BU TELEFONDA! REDMAGIC 11 PRO İNCELEME VE DETAYLI TESTLERİBu bir #işbirliği videosudur.REDMAGIC 11 PRO'ya ulaşmak için güvenli link...
BeğenFavori PaylaşYorum yap