Eğer 16GB ise fiyatlar gereksiz yüksek olabilir. Ama ben Apple'ın 32GB'ı minimum olarak getirebileceğini düşünüyorum. Bakalım... Bizde de avrupa fiyatı üzerinden satılacak. 800 euro olur. bu da 2300TL. Eğer artmazsa iyi. 2100 seviyelerine çekseler aslında hoş olurdu...
fıyatların ucuk olacagını dusunuyorum bende
Oh 2999tl'den piyasaya sürerler artık.
Bu tüketici karlı fiyatı. Ben bu sefer Türkiye ile Avrupa farkının kapanacağını düşünüyorum. ABD ile kapanmasına imkan yok tabii.
Eğer 16GB ise fiyatlar gereksiz yüksek olabilir. Ama ben Apple'ın 32GB'ı minimum olarak getirebileceğini düşünüyorum. Bakalım... Bizde de avrupa fiyatı üzerinden satılacak. 800 euro olur. bu da 2300TL. Eğer artmazsa iyi. 2100 seviyelerine çekseler aslında hoş olurdu...
Tam tersi, biz euro ile daha tutarlıyız 🙂