Arkadaşlar selamlar herkese. Nostalji olsun, eski oyunlara biraz göz atayım diye 200 mmx sistem toparladım. Tabi ki; en önemli eksiğim 3dfx pci ekran kartı. Piyasada pek bulunamadığı için çok fahiş fiyatlar görüyorum. 10 bin lira gibi. Acaba elinde fazla olan, ya da artık kullanmayan ve bir şekilde elinden çıkartmak isteyen var mı? Sizi de beni de üzmeyecek bir fiyat ile anlaşabiliriz. PCI olması gerekiyor. Umarım vardır. Teşekkür ederim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap