@gamsizm murat abi buradaki çoğu kişinin tüm akışın kaldırılmasına tepkisinin birkaç sebebi vardı.
1-Yeni gelenlerin durumu ne olacak onları nasıl fark edip takip edebileceğiz
2-Kafamıza takılan bir konu hakkında soru sorduğumuzda bizi takip etmeyen biri cevabı biliyorsa bundan nasıl mahrum kalmayacağız.
3-Yazınızda konudışı ögesine değinmişsiniz ancak burada samimi bir ortam oluştu ve sadece teknoloji konuşulması bu ortamı ayakta tutmaya yetecek mi
Acaba yeni sistemde bunlara nasıl çözümler bulunacak

BeğenFavori PaylaşYorum yap