29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.
(Dipnot; istediginin yanina bile yaklasamadik ulu onderimiz Atatürk. Ben şahsen, kendim ve halk adina utaniyorum. Atam, sana karşi mahçubuz😔)
Genclere de, hatirlatma icin:
https://twitter.com/yilank/status/1586064190946836480
eklemeyi unutmusum: