E-Devlet'e Chrome üzerinden girebilen var mı? Aylardır başka browserdan girmek zorunda kalıyorum. Çerezleri temizledim, eklentileri kaldırdım hatta komple sıfırdan tekrar kurdum ısrarla giriş yap kısmına bastığımda açılmıyor.
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ülkenin %90'ı falan Chrome ile giriyordur zaten. 😀 Vardır garip bir sebebi ama size özeldir, herkes girebiliyor.
Bir ara bende de öyleydi. telefondan girebiliyordum sadece. siteyle ilgili değil sanırım, telefonda da başka bir siteye giremiyordum.