Gece yarısı uyanıp pc yi açmayın olurda açarsanız ve görüntü gelmezse sabaha kadar uğraşmayın sabaha kadar uğraşıp xmp den kaynaklanan hataları araştırıp saç baş yolmayın eğer bu dediklerimi yapıp lanet olsun neyse işe gideyim gelince bakarım dediğiniz anda sorunun kendi kendine çözüldüğünü görünce küfürler etmeyin. günaydın.

BeğenFavori PaylaşYorum yap