Stroker @stroker 17 Mart 2023 - 19:02 Sonunda kavuştuk, bir xdr değil ama gerçekten güzel ekran BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 9 9 tolhildan @tolhildan Hayırlı olsun. 17 Mart 2023 - 19:15 Yanıtla Beğen Stroker @stroker @kaira Kendi tercihim olsa böyle bir monitöre bu kadar para dökmezdim zaten günün 8 saati için kullanıyorum 😀 17 Mart 2023 - 19:36 Yanıtla Beğen 1 Stroker @stroker Renk konusunda son aylarda sorunlar çıkınca bu yola gittiler 😀 İşin garibi kreatif tarafa da verilmedi Ui ekibine verildi sadece 😀 17 Mart 2023 - 19:35 Yanıtla Beğen 1 Stroker @stroker Hoparlörün kesinlikle kaliteli olacağını macbook cihazımdan tahmin ediyordum, kamerasını zaten kullanmıyorum macbook kamerası fazlasıyla yeterli 17 Mart 2023 - 19:37 Yanıtla Beğen Sevcan Alkan @mrmetalhead Hayirli olsun, kıskandım su an 🙂 17 Mart 2023 - 19:45 Yanıtla Beğen Stroker @stroker Umarım daha iyileri bizim olur çünkü bu benim bile değil 😀 17 Mart 2023 - 19:47 Yanıtla Beğen 1 Stroker @stroker Yok hayır vesa versiyonlusu alınmış, ayrıca ayak verildi ona montaj yaptım. 17 Mart 2023 - 19:47 Yanıtla Beğen 1 Tarık @tarikx Hayırlı olsun. 17 Mart 2023 - 21:32 Yanıtla Beğen 1 Stroker @stroker 🙏 17 Mart 2023 - 21:41 Yanıtla Beğen 1 İptal
Hayırlı olsun.
@kaira Kendi tercihim olsa böyle bir monitöre bu kadar para dökmezdim zaten günün 8 saati için kullanıyorum 😀
Renk konusunda son aylarda sorunlar çıkınca bu yola gittiler 😀 İşin garibi kreatif tarafa da verilmedi Ui ekibine verildi sadece 😀
Hoparlörün kesinlikle kaliteli olacağını macbook cihazımdan tahmin ediyordum, kamerasını zaten kullanmıyorum macbook kamerası fazlasıyla yeterli
Hayirli olsun, kıskandım su an 🙂
Umarım daha iyileri bizim olur çünkü bu benim bile değil 😀
Yok hayır vesa versiyonlusu alınmış, ayrıca ayak verildi ona montaj yaptım.
Hayırlı olsun.
🙏