ERDOĞAN "FAY OLMAYAN YERE BİNA YAPACAĞIZ" DEDİ. PEKİ NEDEN DAHA ÖNCE...

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Mart başı itibarıyla 30 bin konutun inşasına hemen başlıyoruz. Amacımız 1 yıl içerisinde deprem bölgesinin tamamında konut ihtiyacını...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • KontDRACULA @kontdracula

    Daha öncede belediye kararı ile fay hattının yerini değiştirmişlerdi. Şimdi gel de bunlara güven. Siyasetçi dediğin suya yazı yazan adamdır.
    Türkiye'de fay hattı olmayan yer yok. Sadece az ve çok tehlikeli bölge var. Az tehlikeli yerlerde sadece İç Anadolu nun bir kısmı.
    Depreme göre doğru düzgün bina yap yeter.