Pclabs asmaaltı tayfası nerede buluşuyor acaba?Asmaaltında konuya katılamıyordum yeni mekanda daha konuşkan olmayı umuyorum.Onur abi'nin paralel forumunuda açamıyorum zati.
@ortman @lawnmower @digitaldrop @sirke @tarikk @tesla @leventyurt
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
garp bir formatmış ben onu garip bir forum zannediyordum 🙂
Paralel maralel değil o gayet nevi şahsına münasır bir forum :))
Paralel değil orası, gayet oricinal.
Evrende kesişen iki doğru asla paralel olamaz.