Pclabs asmaaltı tayfası nerede buluşuyor acaba?Asmaaltında konuya katılamıyordum yeni mekanda daha konuşkan olmayı umuyorum.Onur abi'nin paralel forumunuda açamıyorum zati.
@ortman @lawnmower @digitaldrop @sirke @tarikk @tesla @leventyurt

BeğenFavori PaylaşYorum yap