Sadece merak ettiğim için soruyorum ne sıklıkla iMessage kullanıyorsunuz? #TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekomSon bir saat içinde 141 ziyaretçi, 21 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eşimle imessage üzerinden görüşüyoruz genelde. Ama başka kimseyle kullanmıyorum imessage ı😀
Cross platform olmadığı için zaten sadece iphone kullananlar arasında çıkacak bir istatistik. Bu yüzden diğer uygulamalardan daha fazla olduğunu düşünüyorum
bugune kadar 2 kisi ile kullandim