Resmi kurumlara internet üzerinden e-imza'lı olarak belge, dilekçe veya şikayet her ne olursa olsun gönderebileceğimiz bir adres veya web sitesi var mı acaba? Bir çok kurumun evrak kayıt işlemleri e-belge üzerinden dönüyor. Cimer'e göndermeden direk kurumlara yazı yazabileceğimiz bir web sitesi hiç fena olmazdı gibime geliyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap