lorem ipsum @lorem-ipsum 05 Temmuz 2014 - 00:40 #teknokarikatür #mizah Dinozorların neslinin tükenmesinin esas sebebi 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 5 2 murat Y. @rapmonster11 dinoların elinde iphone olsaydı ozman daha anlamlı olabilirdi 🙂 05 Temmuz 2014 - 02:27 Yanıtla Beğen Hamza @hamzaozata2000 Çok güzel. 21 Temmuz 2014 - 07:38 Yanıtla Beğen İptal
dinoların elinde iphone olsaydı ozman daha anlamlı olabilirdi 🙂
Çok güzel.