bilgisayar teknik servisinde en zor iş cahil müşteriye laf anlatmak zorunda kalmaktır.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • besiktas Name @besiktasname

    kocaeli geneli iş yapan firmayız, 1-2 sen eönceye kadar da exper yetkilisiydik, amma velakin bilgisayarlar ağzıma etse sorun yok ama insan kahrı zor beya

  • L4FLEUR @l4fleur

    Anlıyorum seni hocam bende 1 sene kadar Teknosada çalıştım.Sattığım ürünler konusunda bilgim gayet yüksek olsa da karşısı hatalı olsada hatayı kendi üzerime almak zorunda kaldığım zamanlar çok oldu.Bu iş böyle malesef tamam deyip geçeceksin.

  • besiktas Name @besiktasname

    biz kurumsal çalışıyoruz, blediye ,okul,hastaneler faslan ama işte çalıştığımız kurumlardaki şahsi bilgisayuar ve işte tukkanın etrafındaki ahalinin bilgisayarlarını da arada elden geçiriyoruz, adam komşi dedi, 2 tane kasa getirdi ki ikisi de mortingen şıtrayze, ulan kafa yordum sağlam parçalar için ama yok ana kartlar ramlar falan filan hepsi gitmiş adama al 600-700 e sıfır dedim yok gitti bana çarşamba pazarından anakat getirdi neyse bildiğin adama çalışır bi sistem hazırladım, ama işlemci yatağı, bios pil yatağı, fp usb giriş telleri yani anakartı bildiğin modifiye ettim her neyse 2gb ram(sııfr) de taktık dükkandan , e bide o dandik anakartın driverlarını bulup bi de win7 kurdum ki biz öle internet kafe formatı atmıyoz, bilinen tum optimizasyonları da yapıyoruz ram 25tl işçilik 75 tl aldık , adam önce mırın n kırın etti , kafede 20 tl ye atıyolarmış, 10 yaşında çocuk atıyomuş falan fidstan, onlara attırsaydınız dedim, la sana kullanılmayan ,bozuk kasalardan ve pazar atığı anakartta sistem toplamışım adam daha ilk güncen facebooktan virüsü yemiş, g,tm,i b, de downloader, yandex uygulamalarını, falan filandoldurmuş, sonra beni aryıo abi kasayı yeni açtım çok yavaş, girdim team viewerdan aadam bildiğin "c keep 60"vesselam partonla da konuştum zaten parayı genelde bakım onarım sözleşmelerinden kazanıyoruz, dedim şu avertür işleri bırakalım...bakalım sonumuz ne olcak

  • Anarchyst @anarchyst

    en kötüsü temizlik için gelen 10 yıldır kapağı açılmamış makinadır laptopdur 🙂 laptop sökerken elinde kalır gevrek plastikden, kasada örümcek bağladığı için yapışan parçaları ayıramazsın kırılır 😀

  • Mr. Paramedik @mr-paramedik

    Zordur. Haklısınız. Cahile laf anlatana kadar...