Paylaşıldı mı bilmem ama baya eğlendim .)
http://www.youtube.com/watch?v=7EnBQA3Ezzo
bu da sipariş linki..
Erdi Özüağ olduğunu gizliden düşünmekteyim .p
Paylaşıldı mı bilmem ama baya eğlendim .)
http://www.youtube.com/watch?v=7EnBQA3Ezzo
bu da sipariş linki..
Erdi Özüağ olduğunu gizliden düşünmekteyim .p
Son bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
S5 vardı hocam o da ayrı bi komikti
Saçma sapan videoları var gerçekten.
Kötüa anlaşılsın istemem ama bu da benim incelemem onun şansına iyi olan model çıkmış ona x8 bana x5 geldi
http://ctrlhane.com/flash-tvde-129-liraya-satilan-telefon-ixperia-x5-incelemesi/