Gigabyte(AMD R9 Serisi) ekran kartları hakkında ne düşünüyorsunuz.. 🙂
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
R9 270x gibi bir fiyat/performans oranı iyi olan bir kartı içinde barındıran seridir.
gigabyte kartları iyi ama biraz rakiplerine göre pahalı kalıyor.
R9 280x Alıcaktım anakartta gigabyte almışken seri alalım 😀